https://www.noozdah.com/

ساخت وبلاگ

کیف چرم زنانه

درخواست ایجاد چرم حکاکی منحصربه‌فرد - درخواست ایجاد چرم حکاکی منحصر به فرد 
درخواست ساخت چرم های منحصر حکاکی که برای ساخت اشکال تولید ها گران قیمت بویژه کیف مورد مصرف دارا‌هستند را می توان از روش کارخانه ها اعطا کرد . 
چرمی که برای حکاکی استفاده می گردد یک مدل چرم گاوی ناپخته است . چرمی با ضخامت بالا و رنگ نشده . از چرم حکاکی منحصر به فرد بیشتر برای ایجاد کیف های زنانه , تابلوهای زینتی و کلا اجناس لاکچری استفاده میشود . این کالای تولیدی بعد از ساخت آخری در صورت رغبت رنگ می گردند . 

در بخش اعظمی مورد ها چشم شده که چرم حکاکی منحصر به طور متری و یا این که در توا‌ن چندین سانتیمتر خرید و فروش میگردد اما بعضا مرکزها هم این چرم را به طور جلدی و بر حسب فوت میفروشند . کمپانی چرم آفتاب شهر مشهد مقدس اعم از این مرکزها میباشد . 

در خصوص میزان ایجاد چرم حکاکی منحصر می توان اینطور بیان کرد ; میزان ساخت یک جور چرم بسته به میزان تقاضای آن از طرف مردمان دارااست . بعبارت دیگر هر چه درخواست فراتر باشد ساخت هم بیشتر است . این چرم هم همانند بقیه چرم های ارگانیک قابلیت ساخت به میزان بالا دارااست . 

چرم منحصر به فرد حکاکی : 
حال معمول ترین و مناسبترین چرمی که دلخواه برای حکاکی باشد چرم گاوی نپخته ( رنگ نشده ) است . ولی چرم های منحصر به فرد حکاکی هرمورد در یک راس بخصوص ایجاد می‌شوند به همین علت کیفیت ها بالا گوناگون است . 
بخش اعظم چرم های حکاکی محکم و طاقت فرسا می‌باشند و همین فرمان فعالیت حکاکی با دست را مشقت بار میکند درحالیکه یک چرم کیفیت خوب و ممتاز میتواند تا حد دوچندان متعددی فعالیت حکاکی را آسانتر بنماید . جهت تجربه فعالیت با یک چرم حکاکی متعدد می توان از تولید ها کارخانه آفتاب شهر مشهد استفاده نمود . 

 

ابزار حکاکی چرم : 
برای انجام حکاکی روی چرم نیاز به ابزاری بخصوص است . برای این مراد می بایست پیرو وسایل حتمی فعالیت گشت . معمولا جهت انجام حکاکی از سمبه هایی با میزان های گوناگون و صورت و شمایل متعدد استفاده می گردد . ابزار حکاکی چرم را می توان از مغازه های دارای اعتبار خریداری نمود .

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : کیف چرم زنانه, نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 90 تاريخ : پنجشنبه 30 آذر 1396 ساعت: 14:22

کیف چرم
صیقل کاری لبه‌های چرم معمولاً زمان متعددی می برد ولی بخاطر یک پارچه کردن ظواهر وسایل چرمی‌ارزش زمانی که صرف می کنید را دارااست . روشی که درین ساختنی برای صیقل دادن لبه‌های چرم یاد میگیرید برای تکه‌های کوچک چرم مطلوب است . در حالتی‌که می خواهید تکه‌های چرم بزرگ را صیقل بدهید خوب تر است از روش‌های خودکار استفاده فرمائید . یکی‌از معمولی ترین روش‌های خودکار وصل کردن صیقل زن به راز درمل یا این که دریل است . 

قدم اولیه : وسایل موردنیاز 
وسایل ما یحتاج 
وسایل موردنیاز 
کتیرا 
صیقل زن 
روغن جوجوبا – یا این که هر روغنب که بتوانید چرم را با آن قابل انعطاف نمائید 
دستمال کاغذی 
برگه سنباده 
صیقل زن‌های اختصاصی چرم شیشه ای , پلاستیکی یا این که چوبی می‌باشند . با این روش می توانید از هر سه گونه صیقل زن چرم استفاده نمایید . درضمن در صورتی میخواهید چرم تان را رنگ فرمائید می بایست پیشین از صیقل کاری اینکار را بکنید زیرا کتیرا بازدارنده نفوذ رنگ در لبه‌های چرم می شود . 

قدم دوم : سنباده کاری 
لبه‌های چرم را سنباده بزنید 
لبه‌های چرم را سنباده بزنید 
برای صیقل دادن لبه‌های چرم , لزوماً نباید آنان را سنباده کاری نمایید . البته در حالتی که میخواهید دو تکه چرم را هم‌زمان صیقل بدهید سنباده کاری امداد متعددی مینماید و فیض عمل را نیز خوب تر مینماید . 

با صفحه سنباده روی لبه‌های چرم فعالیت فرمایید تا کاملاً صاف و یکپارچه بشود . میتوانید با سنباده گوشه‌ها را نیز کمی‌گرد نمائید تا ظواهر چرم خوب تر بشود . 

قدم سوم : به لبه‌های چرم کتیرا بزنید 
به کناره های پرم کتیرا بزنیدیک دقیقه شکیبایی فرمائید تا کتیرا چسبناک بشود 
ظرف کتیرا را عالی حرکت بدهید و یک دستمال کاغذی را به کتیرا آغشته فرمائید . روی لبه‌های چرم را با کتیرا بپوشانید . 30 تا 60 ثانیه شکیبایی فرمایید تا کمی‌چسبنده بشود . حتماً اذن بدهید کتیرا کمی‌روی چرم بنشیند زیرا درصورتی که عالی چسبنده نشود , موقع صیقل کاری هیچ اصطکاکی تولید نمی شود . 

قدم چهارم : عمل با صیقل زن را آغاز فرمائید 
با صیقل زن روی لبه‌های چرم عمل نمایید 
با صیقل زن روی لبه‌های چرم فعالیت فرمائید 
صیقل زن را روی لبه‌های چرم بگذارید و با فشار کافی آن را در سمت بالا و ذیل تکان بدهید . در طول حرکت دادن صیقل زن بایستی اصطکاک چرم را شم فرمائید ; در صورتی صیقل زن خیلی راحت روی لبه‌های چرم جنبش می کند می بایست زمان بیشتری به کتیرا بدهید تا بیشتر چسبنده بشود . 

کارتان را صیقل زن را ادامه بدهید تا چیزی از کتیرا روی چرم نماند . هم اکنون مجدد کمی‌کتیرا روی لبه‌های چرم بزنید و همین فرآیند را تکرار فرمایید . 

صیقل دادن لبه‌های چرم گه گاه تا نیم ساعت نیز ارتفاع میکشد . اما اینکار اعتنا متعددی نمی خواهد می توانید آن را در زمان تماشای فیلم نیز انجام بدهید! در هر حال در‌صورتی‌که می خواهید لبه‌های چرم تان درخشان باشد می بایست این زمان را صرف فرمایید . 

چنانچه پس از چنددفعه جنبش صیقل زن روی لبه‌های چرم حس کردید چرم عالی درخشان شده دلیلش کم آب بودن بیش تر از حد است . استدلال این حادثه این است که چرم کلیه کتیرا را جذب کرده و چیزی روی مرحله چرم باقی نمانده است . چنانچه بدین ایراد برخوردید , کمی‌روغن جوجوبا به لبه‌های چرم بزنید و بعد مجدد کتیرا بزنید .

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : کیف چرم, نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 23 آذر 1396 ساعت: 14:15

کیف چرم زنانه

 

 

 


پوست چرم مار از گران‌قیمت ترین و شایسته ترین اشکال چرمهای ارگانیک ست که امروزه درخواست برای خرید و فروش آن زیاد ارتقا پیدا کرده و حیث تولیدکنندگان و مشتریان متعددی را به خویش جلب کرده است . 
احتمالا این سوال برایتان اتفاق افتاده باشد که از پوست چرم مار چه استفاده هایی میگردد و برای چه تولیداتی کاربرد دارد؟! 
پوست مار ارگانیک اشکال مختلفی دارااست که در بین آنان دسته پیتون بیشتر شناخته شده و ولی جزو شایسته ترین ها به حساب آورده می شود ; گونه های افعی , کبرا و … هم میباشند که به نسبت مشتریان خاص تری دارا‌هستند . 
البته این‌که کاربرد این پوست های مار ارگانیک چه است ; بیشتر برای ساخت محصول ها تزئینی و هم کیف و کفش های مجلسی زنانه است . ولی برای ایجاد اکسسوری ها نیز مورد استفاده قرار میگیرند . 
از نگرش متخصص ها حوزه چرم , شایسته ترین اشکال پوست چرم مار آنهایی می باشند که دارنده فلس های سلامت بوده و کم آب نباشند ; و در واقع انعطاف پذیرند . 
ناگفته نماند که پوست های مار هم همچون دیگر چرمهای ارگانیک نیاز به حفظ و محافظت دارا هستند ; در واقع بایستی علاوه بر این‌که زیر فروغ و روشنایی بی واسطه آفتاب قرار نگیرند , از محول آرمیتاژ برای درخشان سازی و هم ارتقاء انعطاف پذیری و قدمت محصول فایده گرفت . 
در لحاظ داشته باشید که برای ایجاد شایسته ترین اشکال تولیدها چرمی , می بایستی از پوست و چرمهای رتبه یک و مرغوب مصرف شود ; لذا تولیدکنندگان در هنگام خرید بدین مسئله اعتنا داشته باشند تا در غایت محصول لاکچری و جذابی ساخت گردد . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 102 تاريخ : دوشنبه 20 آذر 1396 ساعت: 0:28

 

کیف چرم زنانه

چرم کراست چیست؟ این دسته چرم گاوی چه خصوصیات و خصوصیت هایی دارد؟ برای ایجاد چه محصولاتی مطلوب است؟ صرفا قابلیت خرید و فروش در باطن مملکت را دارااست یا این که جهت صادرات هم قابل عرضه است؟ 
چرم کراست گاوی در واقع چرمی ست که به طور بی نقص دباغی شده و صرفا تراز پایان یعنی رنگ کردن آن انجام نشده و رنگ ناپخته آن که معمولا سپید و برخی مشکی یا این که رنگ زرد می‌باشند . 
از این گونه چرم از‌آنجا‌که با ضخامت های متعدد ساخت میگردد , می توان برای تنظیم و ساخت محصول ها متنوعی همچون کمربند , کیف و کفش , محصول ها دکوری و … فایده گرفت . 
همینطور زیرا این چرم ها رنگ نشده میباشند و به صورت پیش فرض سفیدند , می توان برای حکاکی و نگارگری بر روی چرم از آن‌ها استفاده نمود . 
قابل ذکر است که چرم های کراست گاوی ایجاد جمهوری اسلامی ایران خیر صرفا در درون مرزو بوم خرید و فروش می گردند , بلکه به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای آن برای صادرات به دیگر میهن ها اعم از ترکیه , روسیه , همگی کشورهای حوزه CIS و هم کشورهای اروپایی حیث مشتریان متعددی را به خویش جلب نموده اند . 
از مهم‌ترین عواملی که بر متناسب و در واقع با صرفه بودن ارزش فروش این چرمها چه درسطح داخلی و چه صادراتی مؤثر است , بی واسطه و بی واسطه بودن عرضه این مدل چرمهای گاوی ست که بنابراین با حذف واسطه ها مشتریان با بها های به طور کامل مقرون به صرفه میتوانند توصیه و خرید بیشتر خویش را داشته باشند ;

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 133 تاريخ : شنبه 18 آذر 1396 ساعت: 23:24

کیف چرم

توصیه آنلاین کیف چرم دیپلمات مردانه - توصیه آنلاین کیف چرم دیپلمات مردانه 
کیف چرم دیپلمات مردانه شبیه شغل های اداری است . در‌صورتی‌که در پی جنسی کیفیت خوب از این محصول میباشید میتوانید آن را به طور آنلاین از این راءس توصیه دهید . 
کیف چرم دیپلمات مردانه اسم های دیگری نیز دارااست . کیف اداری یا این که کیف لپ تاپی عناوینی میباشند که برای این محصول بکار می‌آیند . 
کیف های چرمی دیپلمات مردانه به نظر کارآیی به طور کامل شبیه کیف های اداری و چه بسا سامسونت میباشند و فقط در صورت ظاهری قلیل تفاوتی با نیز دارا هستند . کیف چرم دیپلمات مردانه معمولا معمولی است و برخی تک قفل یا این که دو قفله می‌باشد که تعیین هرمورد بسته به ذوق مشتری دارااست . 
برای مثال کیف های دیپلمات مردانه کمپانی منط از چرم های خاص شتری درست شده گردیده اند و با داشتن رنگ هایی وزین به طور تک قفل و دو قفل قابل توصیه هستند . 
توصیه آنلاین از روش مغازه وبسایت اینترنتی پیش رو مقدور و ممکن است . 
به هنگام خرید و پیشنهاد یک کیف بزرگ همانند کیف چرم دیپلمات به مواقعی همانند سبکی , خوش دستی , جادار بودن , جنس چرم , رنگ و موردها دیگر دقت بنمایید .

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 109 تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1396 ساعت: 14:25

کیف چرم
۱ - از دستمال با رطوبت کم برای تمیزکاری چرم ورنی استفاده فرمائید . بعداز استفاده یک توشه نیز با پارچه قابل انعطاف آن را شست و رفت فرمایید . 
۲ - از روغن معدنی وبا استفاده از پارچه قابل انعطاف و لطیف می توان برای این عمل استفاده کرد . 
۳ - برای پاک کردن لکه از روی چرم ورنی بایستی از محلول سرکه سپید و آب به نسبت یک به یک استعمال شود . 
۴ - شیوه فعالیت بدین صورت است که ابتدا بایستی محلول تهیه و تنظیم شده فوق با پارچه روی لکه مالیده شود و بعد با پارچه دیگری محلول مالیده شده را کم آب کرد . 
۵ - از ژل های منحصر به فرد ورنی یا این که از موم زنبور عسل برای درخشان کردن محل لکه استفاده فرمایید . 
۶ - ژل و یا این که موم را به محل لکه بمالید و پس از یک ساعت محل را با پارچه قابل انعطاف برق بیندازید . 
۷ - به جای ژل و موم می توان از مقداری روغن زیتون استفاده کرد .

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : کیف چرم, نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 120 تاريخ : يکشنبه 12 آذر 1396 ساعت: 14:22

 

در اینجا قصد دارم تمام ابزاری که احتیاج دارید تا یک کار نیک و کیفیت بالا ارائه بدید معرفی کنم . عزیزان اینجانب سالهاست که با چرم عمل مِی کنم و مخارج متعددی در این جهت صرف کردم تا متوجه شدم چه ابزاری می بایست تهیه و تنظیم شود و حقیقتا به چه وسایلی نیاز است . بعضا از این ابزار را میتوان با وسایلی که در خانه می‌باشد جایگزین کرد و نیازی نیست که کلی هزینه برای ابزاری صرف فرمایید که نیاز مهم به آن ندارید . 

چرم ( برای شناخت کلیک فرمایید ) 

کیف چرم ابزار چرم 

سنبه : 
ابزار چرم دوزی 

وسیله ایست به صورت خودکار که جنس آن از فولاد است و برای رخنه‌ کردن چرم از آن استفاده می گردد . سنبه ها دارنده مرحله بازه های مختلفی می‌باشند اما بیشترین کاربرد را , تراز بازه دایره داراست . سنبه ها را با دقت به میزان قطر مرحله برهه زمانی , شماره بندی می‌نمایند و این شماره بر حسب میلی متر است . برای شکاف کردن چرم . برای آغاز فعالیت سنبه شماره ۱و ۲/۵ کافیه . سنبه شماره ۱ برای دوخت با نخ و ۲/۵ برای دوخت با تریشه و زدن دکمه یا این که پرچ . گونه های گونه های هندسی برای زیبایی عمل هم وجود دارد . 

ابزار عمل با چرم 

نکته : در صورتی نخ شما دقیق است و نازکی دوخت برای شما حساس است از سنبه شماره نیم استفاده نمائید . 

سنبه اریب زن یا این که چنگالی : 

سنبه اریب زن 

استفاده از ترک زن یا این که سمبه چنگالی برای تولید سوراخ‌های کوک دوچندان معمولی خیس است . این ابزار سوراخ‌ها را با فاصله‌های یکسان و خیلی سریعتر تولید می نماید . علاوه بر این سوراخ‌ها را بزرگتر می کند و به همین خاطر کوک زدن چرم سرعت بیشتری می گیرد . تیغه‌ها و مسافت بین تیغه‌های سمبه چنگالی گوناگون است و می بایست مثال ای را تعیین نمایید که برای وسیله چرمی‌تان دلخواه خیس است . هنگامی از سمبه چنگالی برای ساخت سوراخ‌های کوک استفاده می کنید دیگر نیازی به استفاده از اسپیسر ندارید . 

دستگاه پانچ : 

ابزار فعالیت با چرم 

برای استفاده از این مدل سنبه که در عکس مشاهده می‌کنید بایستی از چکش و یا این که مشته برای کوبیدن استفاده کرد که خویش منجر تولید سر وصدا و گهگاه درد دریافت کردن مچ دست در اثر استفاده مداوم می گردد . 

*من برای فعالیت راحت خیس این دستگاه توصیه میدم که فارغ از رمز و صداست و نیروی متعددی نیز احتیاج نداره و در صورتی سنبه های دستگاه جراحت ببیند براحتی قابل ردوبدل است . 

تخته : 

ابزار چرم 

از جنس فایبر گلاس یا این که پلاستیک فشرده است و برای قرار دادن چرم بر روی آن و ترک کردن استفاده می‌شود . 

مشته و چکش : 

ابزار چرم 

ابزار چرم 

برای ضربه زدن روی سنبه و ساخت ترک

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 124 تاريخ : پنجشنبه 9 آذر 1396 ساعت: 12:32

خرید کیف جیبی باکیفیت و در عین حالا خوشگل با آنکه در دید نخستین چندان حساس بنظر نمی‌رسد در ظاهر آقایان تاثیر بسزایی دارااست . برندهای مطرح عالم با پباده سازی کیف هایی که بتوانند با وجود ظواهر شیک خویش حداکثر تلاش ممکن را داشته باشند با یکدیگر رقابتی تنگاتنگ دارا هستند . برای این که بتوانید گزینش بی آلایش خیس و مطمئن تری داشته باشید و بین انتخابهای بیشمار سردرگم نشوید , برگزیدگان برندهای کیف های جیبی مردانه را به شما معرفی خوا هیم کرد . 

۱ - مون بلانک ( مون بلان ) ( MONTBLANC ) کیف چرم
مارک مون بلانک برندی لوکس با محصولاتی زیاد کیفیت عالی است . با وجود این که بخش اعظم آوازه این مارک به نوشت افزار و ساعتهای شیک آن است , ولی کیف های جیبی مردانه این مارک بطور جدا در بین زیباترین کیف های جیبی مردانه جای میگیرند . این کیف ها با پباده سازی کلاسیک خویش و با سود مندی از مرغوبترین مدل چرم , انتخابی ایده آل برای مردان شیک پوش می باشند . 

 

۲ - تام فورد 
مارک تام فورد نیازی به معرفی ندارد دست‌کم برای مردانی که جدیدترین محصول ها دوستداشتنی مردانه را رصد می نمایند . این مارک بخوبی می داند چه‌گونه با تک تک تولید ها منصربفرد خویش ظاهری دیدنی و مردانه به آقایان ببخشد . کیف های جیبی مردانه این مارک علاوه بر ظواهر زیاد زیبای خویش , با پباده سازی خاص سعی فراوانی را پیش روی مشتریان خویش میگذارند . 

 

۳ - ژیوانشی 
کیف های جیبی مردانه ژیوانشی سالانه بین محبوبترین تولیدات این مارک قرار می‌گیرند استدلال آن نیز پباده سازی بی آلایش و در عین درحال حاضر دیدنی این کیف ها در کنار استفاده از کیفیت خوب ترین مواد اول است . این کیف ها ماندگاری دوچندان بالایی دارا هستند و برای مصارف روزمره شایسته ترین تعیین می‌باشند . 

 

۴ - بوتگا ونتا 
مارک بوتگا ونتا تاریخچه دوچندان بی نیاز را پشت راز داراست و تاثیر مثبت سالیان سال تجربه اندوزی در ساخت کیف های جیبی مردانه شیک بوضوح مشاهده می شود . پباده سازی کلاسیک این کیف ها در کنار استفاده از شایسته ترین گونه چرم جان دار در بازار این محصول ها را در مقام برگزیدگان کیف های جیبی مردانه قرار داده اند . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 95 تاريخ : يکشنبه 5 آذر 1396 ساعت: 13:15

این پیشنهاد ساده ما نیست، باور تازه طراحان لباس و کارشناسان مد است که مسئولیت ایجاد ستی زیبا و فاخر میتواند برعهده کیف باشد. طراحان خلاقیت و نبوغ خودشان را روی طرحها و نقشهای تازه کیف پیاده میکنند تا خانمها بتوانند با خریدن یک کیف تغییری چشمگیر در ست خود ایجاد کنند. زمانی کیفها به رنگهای مشکی و قهوهای محدود بودند اما حالا طراحان و تولیدکنندگان جسورانه سراغ جعبه سحرآمیز رنگها میروند. اگر قصد خرید کیف دارید، بهتر است قبل از خرید با مدلهای جدید کیف و طرحهای جدید آشنا شوید تا خریدی به روز داشته باشید. کیف چرم زنانه
You can see links before reply
شکلی تازه
به این مدل کیفها ذوزنقهای میگویند. طراحان دیگر از مربع، مستطیل و دایره خسته شدهاند و سراغ فرمهای تازهای رفتهاند که ذوزنقهای محبوبترین آنهاست. رونق کیفهایی که دو زاویه بیرون زده اضافه دارند، از سال گذشته شروع شده ولی امسال هم ادامه خواهد داشت و شما نگران از مد افتادن کیف خود نباشید. برندها و تولیدکنندههای مختلف نمونهای از این کیفها تولید کردند و شما با هر بودجهای میتوانید صاحب یکی از این کیفها که اغلب بزرگ و جادار هم هستند، شوید.
یک دعوتنامه رسمی
طرح کلی این کیفها از پاکتنامه الهام گرفته شده و با همین نام هم شناخته میشود. کیفهای باریکی که برای مهمانیها و برنامههای رسمی و نیمهرسمی مناسب هستند. اگر باتوجه به جریان مد سالهای اخیر کمد شما پر از کیفهای بزرگ شده، بهتر است یک نمونه از این کیفهای پاکتنامهای را تهیه کنید چون دیر یا زود به درد شما خواهد خورد.
انتخاب خاص شما
در کمد هر خانمی باید یککیف کوچک برای شرکت در مهمانیها وجود داشته باشد. اگر در این مورد میخواهید از قانون روز پیروی کنید، باید نمونهای بخرید که دسته کوچکی روی بدنه کیف است. این کیفها به اندازهای کوچک است که داخل دست جای میگیرد، حالا این دستگیره تازه اضافه شده هم روی دست قرار میگیرد و ستی متفاوت برای خانمهای باسلیقه فراهم میکند. استفاده از این مدل کیف در سایر فضاها غیر از مهمانی هم مرسوم شده است.
سخت اما جذاب
بازار گرم کیفهایی که دسته کوتاه دارند و روی دست حمل میشوند، از سال گذشته شروع شده و همچنان ادامه خواهد داشت. اولین طراح این کیف با دسته کوتاه را باید تحسین کرد چون این مدل کیفها توانایی بالایی در فاخر و آراسته کردن ست یک خانم دارند. خلاقیت امسال طراحان ترکیب کردن این مدل کیفهای رو دستی و کم و بیش بزرگ با ستهای نیمهرسمی و اسپرت است. تیپی که امسال میان دختران جوان محبوبیت زیادی داشت و پیشبینی میشود این محبوبیت ادامه پیدا کند. توانایی این کیفها در همراه شدن با ستهای رسمی تا اسپرت ویژگی قابلتوجهی هنگام خرید است.
حلقه به جای دسته
دیر یا زود در فروشگاهها با کیفهایی مواجه میشوید که به جای دسته یا بند چرمی، یک حلقه فلزی دارند. حمل کردن این کیفها با کیفهایی که تا امروز داشتید، متفاوت است و بههمین دلیل تجربه دنیای تازهای با کیف است. به خانمهای جوان توصیه میکنیم این تجربه تازه را در روزهای پیش رو از دست ندهند.
هم زیستی با طبیعت
برای کسانی که به نقشهای گلگلی علاقه ندارند و این جریان تازه نتوانسته جذبشان کند، طراحان کیفهایی با نقوش پوست حیوانات را پیشنهاد میکنند. خیلی زود، مثلا در همین روزهایی که بازار خودش را برای شب عید آماده میکند، شاهد رواج این کیفها در بازار خواهید بود. مدلهای کوچک و بزرگ از کیفهایی که نقش روی آنها از پوست حیوانات الهام گرفته شده است.
دنیای عجایب
ارتباط برقرار کردن با این مدل کیفهای عجیب و متفاوت کار آسانی نیست ولی بهتر است دست دوستی به سمتشان دراز کنید؛ بهویژه اگر اهل مد و تازههای بازار هستید چون این مدل کیفها روزبهروز رواج بیشتری پیدا میکنند و مدلهای مختلف آنها در بازار زیاد و زیادتر میشود.
جسور باشید
اغلب ما هنگام خرید کیف به نمونهای با طرح و نقش ساده فکر میکنیم تا بتوانیم در اکثر موقعیتها و برنامههای مختلف از آن استفاده کنیم اما امسال طراحان به شما پیشنهاد هنجارشکنی میکنند. میگویند از کیفهای مشکی و قهوهای ساده فراتر بروید و در این میان پیشنهاد میکنند کیفهای گلگلی با نقشهای ریز و درشت را انتخاب کنید. بهتازگی نقوش گلگلی در لباس، کیف و کفش زیاد شده است و شما هم میتوانید یکی از اولینها باشید.

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : کیف چرم زنانه, نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 95 تاريخ : شنبه 4 آذر 1396 ساعت: 19:45


آنچه برند برلوتی را جزو یکی از بهترین برندها ساخته، تفاوت آن با دیگر برندهاست. اگر شما هم دوست دارید که متفاوت از دیگران باشید، به کیف پول های این برند نگاهی بیاندازید.
 

 کیف چرم زنانه
 
 Comme des Garcon
 
شاید این برند سابقه تاریخی برندهای دیگر را نداشته باشد اما در مدت زمان فعالیت خود توانسته خودش را تا حد آنها بالا بکشد. کیف پول های این برند نه تنها طراحی به روز و زیبایی دارند بلکه از کیفیت بالایی نیز برخوردارند.
 
 
 
 
Armani
 
یکی از خوبی های برند آرمانی این است که شما تکلیف تان را با کالایی که می خرید، به خوبی می دانید.  پشیمانی در خرید محصولات این برند جایی ندارد.  اگر به دنبال کیف پولی با کیفیت بالا و طراحی مدرن هستید، کیف پول های آرمانی همان چیزی است که باید به دنبالش باشید.

 
 
Dolce and Gabbana
 
 دنیای مد دولچه گابانا ترکیبی از سنت، فرهنگ، احساس و طبیعت مدیترانه ای است که همه اینها در کنار هم باعث شده که شما لوکس ترین و منحصر بفردترین کیف پول را به دست گیرید.
 

 
 
Alexander McQueen
 
اگر سبک های هیجان انگیز را می پسندید، کیف پول های الکساندر مک کوئین که به سبک اکسپرسیونیسم طراحی شده اند، می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.
 

 
 
Burberry
 
همه ما با برند لوکس بربری آشنایی داریم. طراح این کیف ها به گونه ای است که هیچ گاه از مد نمی افتند. اگر دوست دارید که ظاهری کلاسیک داشته باشید، ما این مدل کیف پول را  به شما پیشنهاد می دهیم.

 
Paul Smith
 
طراحی محصولات پل اسمیت به گونه ای است که هیچوقت دلتان را نمی زند و قدیمی نیز نمی شود. رنگ های شاد و متنوع کیف های آن، شادی و نشاط را به شما منتقل می کند.
 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 113 تاريخ : پنجشنبه 2 آذر 1396 ساعت: 15:02

کیف چرم زنانه
برای آنکه بدانید اشکال چرم گاوی چه کاربرد و استفاده هایی داراست می بایست پیش خیس با خصوصیت های این فرآورده ارگانیک آشنا شد . 
به همین دلیل ابتدا اشاره ای کوتاه به خصوصیات و خصوصیات کلی اشکال چرم گاوی نموده و آنگاه به سراغ مابقی نکات می‌رویم . 

خصوصیت چرم گاوی : 
چرم های ارگانیک در کلی ترین موقعیت به دو نوع سبک و سنگین وزن تقسیم می‌شوند که چرم گاوی قسمتی از مجموعه چرم های سنگین وزن است و ضخامت مناسبی دارااست . این شاخصه آن را مطلوب برای پردازش و تهیه و تنظیم مثال های متعدد چرم می گرداند . ماندگاری و تداوم بالای چرم گاوی سبب ساز می گردد تا کاربرد متعددی در تهیه و تنظیم وسایل و اجناسی داشته باشد که استحکام خصوصیت اول آن‌ها است . 

اشکال چرم گاوی : 
به دلیل کلفت بودن چرم پوست گاو , در طی پروسه دباغی به شیوه های متفاوت بوسیله دستگاه چرم ها را لایه لایه کرده و با اعمال فینیش های گوناگون مثال های متنوعی از گونه های چرم گاوی حاصل می گردد . 
از اشکال چرم های گاوی شناخته شده و پرکاربرد می شود به یک سری مثال اشاره نمود : 
چرم گاوی الگانت 
چرم گاوی فلوتر 
چرم میلینگ 
چرم نبوک 
چرم هورس 
چرم روستیک 
چرم لاگوانا 
چرم اشبالت 
چرم ورنی 
و . . . 

کاربرد چرم گاوی : 
چرم گاوی برخوردار از استحکام بالایی است از همین روی بیشترین کاربرد را در ساخت و ایجاد کالاهایی که نیازمند مقاومت می‌باشند دارااست . 
برای مثال در صنعت کیف و کفش اکثری از کفش های زنانه و مردانه و هم کیف های اداری , پاسپورتی , دوشی و . . . با استفاده از چرم های بی آلایش و طرح دار گاوی ساخته می‌شوند . 
یا این که در صنعت های مبلمان , روکش های مبلمان های خانگی , صندلی های اداری و کوسن غالبا با چرم های گاوی ساخت می گردند . 
درب های تالار های همایش ها و اماکنی که نیاز است عایق صوتی باشند مورد مصرف دارااست . 
در دوخت پالتوهای مزدانه و زنانه , دستکش های مردانه و کت هم چرم گاوی کاربرد داراست . 
چه بسا تسمه های دستگاه ها و اتومبیل آلات صنعتی هم از چرم گاوی درست شده گردیده اند . 
در صنعت های خودروسازی و هوایی هم چرم گاوی کاربرد دارااست . 
جهت حکاکی هم از چرم نپخته گاوی رنگ نشده استفاده می گردد .

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : کیف چرم زنانه, نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 128 تاريخ : چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت: 17:49